Maureen in Amerika

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn au pair jaar in Amerika. Binnenkort zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik benen waar ik ben geweest!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Maureen

Reacties

Reacties

Daniëlle

Lieve bonusdochter,
Heel veel plezier met deze mooie reis naar Amerika. Wij gaan je zeker missen! Geniet ervan met volle teugen!
Liefs je bonusmoeder ?

Manon

Wat een mooie ervaring?
Veel plezier en geniet ervan meis???

Alida

Spannend

Willy

Veel geluk en succes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!