Maureen in Amerika

See you soon NL

Hi all!


Niet gedacht dat ik zo snel na mijn April High Lights weer een blog zou posten. Helaas is deze niet zo leuk.. Na 8 weken quarantaine hier heb ik besloten naar huis te gaan. Ik zit al een hele tijd niet goed in mijn vel en heb zelfs met een therapeut van Cultural Care gepraat.

Afgelopen zaterdag heb ik met de moeder gepraat en wat die eigenlijk zei was; je had in het begin naar huis moeten gaan en het is was het is.

Dinsdag ochtend heb ik de exit papieren getekend en kwam vader naar mij toe om te zeggen dat we later even moeten praten, dat ik nog niet mag boeken en niks tegen de meiden mag zeggen. Nu zou ik dat nooit uit mijzelf tegen ze zeggen. Ik vind dat of de ouders dat moeten doen of wij samen.

En van dat boeken?! Als in last minute ga boeken word het alleen maar duurder en ik wil graag een datum hebben om naar uit te kijken.

Wat ik wel weet, ze hebben vanaf nu 2 weken volgens de exit papieren. Ik gok dat ik die 2 weken hier ook echt moet blijven..

Ik hoop dat het niet ongemakkelijk gaat worden en dat we nog wel normaal door 1 deur kunnen met zijn allen.


Nouja ik dacht ik laat het even zo weten en tot gauw dan maar!


Liefs,

Maureen


Reacties

Reacties

Marion

Jou gevoel is belangrijk. En als dat is, ik wil liever naar huis dan is dat een goede keuze. Dan hoop ik je snel weer in Nederland terug te zien. En ach, je hebt iets positiefs om naar uit te kijken dus die paar weekjes gaat je ook nog wel lukken. En deze ervaring neem je toch maar mee en heeft je vast veel geleerd. Stay strong.

Manon

veel ervaring opgedaan, nog even bikkelen💪🏻💪🏻
dan lekker met gierende straaljagers back home🚀🚀🚀
kan je thuis mooi meehelpen stofzuigen, afwassen, ramen lappen, je vader plagen en je moeder verwennen😂 haha
of je komt mij je experience en over the BigApple🍏 vertellen😉
goede vlucht voor straks Maureen💋

Mischa

Hoi Maureen,

Zet m op met de laatste loodjes.

Liefs

Mischa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!